Софтуерната компания Scalefocus, в партньорство с Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Токуда организира кампания IT Beards, с която подпомага превенцията и борбата с най-коварните болести при мъжете

Кампания Мовембър, набиране на средства за безплатни прегледи

В месеца посветен на мъжкото здраве, превенцията и борбата с рака на простата, Scalefocus се включва в движението Movember чрез инициативата си IT Beards. В кампанията, през месец ноември служители отглеждат своите бради и мустаци, снимат ги  и ги публикуват на специално създадена за инициативата платформа, която е отворена за гласуване. Всеки един от участниците генерира средства, получавайки глас за своята специална визия. Scalefocus извежда кампанията извън рамките на компанията и отваря платформата за външно гласуване, което дава възможност за събиране на повече средства и допълнително популяризиране на каузата за мъжкото здраве.

Събраните средства ще послужат за осигуряване на безплатни профилактични прегледи и диагностика на рак на простата за мъже в рискова възраст. Прегледите ще се проведат в Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Токуда, от екипа на отделение по Урология, ръководен от началника на звеното, проф. Калоян Давидов. Той и екипът му работят активно за каузата и за все по-високо ниво на информираност сред мъжете с цел превенция.

Ракът на простатата представлява значителен и дългосрочен здравен проблем в Европа. В България, по данни на Националния раков регистър, през 2016 г. са регистрирани 2 483 нови случая на заболяването. Това бележи ръст от 60% за последните близо 10 години. Всяка година ракът на простатата e сред основните причинители на смърт при мъжете. Статистиката сочи, че годишно над 1 млн. мъже по света получават такава диагноза, което е около 8% от всички новорегистрирани онкологични заболявания.

През ноември оставяме брадите да растат, за да расте и превенцията срещу рака на простата.
Може да се включите в инициативата
тук.