Уеб страницата на Токуда Болница София получи награда за Здравен сайт на 2010 на тазгодишните Награди на Българската Уеб Асоциация. Болницата се класира на първо място в категорията „Здравеопазване и социална работа” благодарение на съвременната си визия и потребителски ориентирана функционалност.

Страницата на японската болница спечели журито със своята модерна визия, актуалност, високо качество на информационото съдържание и не на последно място – с предоставяните он-лайн услуги за потребителите на здравна помощ и интерактивност.

„Сайтът на Токуда Болница е нейното виртуално лице. Голяма част от нашите пациенти не само от България, но и от целия свят, получават първите си впечатления за нас именно в Интернет”, категорична е г-жа Ренета Инджова, административен и финансов директор на японската болница. Тя добавя, че основните амбиции на уеб страницата на Токуда е да създаде основа за информиран избор и повишаване на здравната култура на пациентите.

Сред достойнствата, които впечатлиха журито на конкурса, се наредиха още визуалното представяне на всички медицински екипи, видео материалите за основните дейности, извършвани в болницата, както и алгоритъма за пътя на пациента в лечебното заведение, обособен в меню „Полезна информация”.

Страницата www.tokudabolnica.bg бе създадена през януари 2010 година. Тя е разработена от Нетейдж в три езикови версии – на български, английски и руски език. Сайтът съдържа над 800 текстови страници, над 1000 снимки  и близо 40 видеофайла. Месечният брой на уникалните потребители е 40 000, като 10% от тях са от чужбина, като този брой постоянно се увеличава.

Сайтът на японската болница, спечели вота на професионалното жури  след два кръга на конкурса – на ниво номинации и защита на проектите на финалистите.