В InterContinental Sofia Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи годишните си награди за ПР постижения BAPRA Bright Awards. Отличени от международното жури бяха агенции и компании в 17 конкурсни категории.

Тази година броят на кандидатурите беше впечатляващ – 138. Темата на наградите беше „Бъдещето – идеи и технологии“, а председателят на БАПРА д-р Александър Христов в приветствието си отбеляза, че по този начин показваме колко важна ще е ролята на хората в среда, в която новите технологии стават все по-добри и все по-полезни.Конкурсът се осъществява в партньорство с Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), IAB Bulgaria, Career show (специален партньор на две от категориите), онлайн платформата Evalato и InterContinental София. Медийни партньори по традиция са сп. „Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“, вестник „24 часа“, Business Global и Redlink.Кампания на годината

Златната награда получи PR Play, HopePrint за превенцията, диагностиката и лечение на рака на белия дроб с участието на проф. Асен Дудов, Началник на Клиниката по медицинска онкология към АСС Младост и Председател на Българското онкологично научно дружество.

Това са най-високите отличия в PR гилдията у нас, а наградите се оценяват от независимо международно жури от експерти, членове на Световната организация на PR агенциите и националните асоциации - ICCO, което гарантира безпристрастност и професионална оценка. Председателят на журито г-жа Кристина Форсгард, дългогодишен ПР експерт, сподели на церемонията по награждаването, че това е една изключителна кампания в полза на пациентите с рак на белия дроб.