Кампанията „Мустакарницата“ на Acibadem City Clinic постигна впечатляващ успех през месеца, посветен на мъжкото здраве. Събитието привлече стотици мъже и техните семейства, които показаха лична ангажираност към профилактиката и грижата за здравето.

През ноември  „Мустакарницата“ събра множество посетители в Ринг Мол, където специалистите от HeadHunters не само оформиха впечатляващи мустаци, но и като посланик на кампанията, информираха присъстващите за необходимостта от профилактични прегледи, както и за факта, че ранната диагностика може да спаси живот.

„Мустакарницата“ посети и офисите на различни компании, където специалисти от Acibadem City Clinic УМБАЛ Токуда и Acibadem City Clinic УМБАЛ Младост споделиха опита си пред служителите и дадоха полезна информация за заболяванията на мъжката полова система.

В резултат на „Мустакарницата“:

 

  • Десетки компании, сред които Allianz, Huawei, Sutherland, Bosch Engineering Center, Taulia, IBM и други поканиха специалистите на Acibadem City Clinic и HeadHunters в офисите си. Така инициативата достигна до стотици служители.
  • Над 400 души се включиха в Ринг Мол.
  • Над хиляда мъже записаха профилактични прегледи в болниците на Acibadem City Clinic, демонстрирайки сериозен ангажимент към личното си здраве.

Мъжкото здраве често остава пренебрегвано, а липсата на профилактика може да доведе до сериозни заболявания. „Мустакарницата“ доказа, че темата може да бъде достъпна и интересна за широка аудитория. Щастливи сме, че толкова много хора се включиха в нашата инициатива.

Мъжкото здраве е мисия за всеки месец, но ноември остава специално време за напомняне: навременният преглед може да спаси живот. 

Acibadem City Clinic изразява благодарност към всички, които се включиха в инициативата и допринесоха за нейния успех.