Аджибадем Сити Клиник предоставя възможност на пациентите, посетили лечебно заведение от групата в София или Варна, да споделят своето мнение и удовлетвореност, както и да дадат оценка на лекуващия си лекар. В рубриката „Вашето мнение“ на сайта www.acibademcityclinic.bg всеки пациент може да изрази своите впечатления от преглед или прием в болница, за обслужването, отношението и лечението. Ще може да напише благодарност към своя лекар или да отправи препоръка.

Пациентите могат да разкажат дали са били посрещнати любезно и прегледани навреме в планирания час, дали са получили информация за лечението си по разбираем начин и дали е отговорено на техните очаквания. Хоспитализираните пациенти ще споделят мнение за храната и хигиената, дали са доволни от терапията по време на престоя си в лечебното заведение, включително ще дават обратна връзка и за медицинските сестри в съответното отделение.

Стремежът и мисията на Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ е да предлага висококачествени, ефективни и интегрирани медицински услуги. Успешната защита на трета подред акредитация по JCI през 2020 г. е доказателство за прилагането на утвърдени международни практики, висок професионализъм и квалификация на персонала. Част от тези високи стандарти е и процесът по измерване на удовлетвореността на пациентите, посетили медицинските заведения от групата.

Удовлетвореността на пациента е много важен показател за качеството на медицинската помощ и безспорно е най-обективният показател за грижа за нашите пациенти. Наша основна цел е да извършим професионално диагностициране и лечение, но също така и да ви посрещнем в среда, създаваща максимален комфорт, доверие и спокойствие.

“Ежедневно в нашите болници и клиники идват хора, които търсят отговор на здравни въпроси, имат здравни проблеми и се нуждаят от разбиране и внимание. Нашите медици и служители знаят, че пред това са изключително уязвими и разтревожени хора, които може да изпитват болка и са изпълнени с големи очаквания. Целта на проучването ни е да разберем, колко добре се справяме да отговорим на тези очаквания. Доволни ли са нашите пациенти, има ли нещо, което можем да подобрим с цел да станем още по-добри. Това не са просто анкети, които ще отидат в шкафа. Резултатите ще бъдат обработени, а подходящите идеи и предложения - обсъдени и приложени в ежедневната работа на екипите ни”, коментира Даниела Симова, Мениджър по качество и безопасност на пациентите на Аджибадем Сити Клиник.

На специално изградената страница можете да кажете „Благодаря“ на лекар или да разкажете своята пациентска история. Чрез анкетата очакваме да разберем за степента на удовлетвореност, която имате в различните етапи от посещението си при нас. Тя ще ни помогне да насочим вниманието си и да оптимизираме различни детайли от работата и да подобрим нашата здравна услуга. В раздела „Оцени лекар“ можете да дадете своята оценка на конкретен лекуващ лекар.

Споделяйки вашите коментари, предложения, благодарности и оценки за обслужването в Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Сърдечно-съдов център, вие ни помагате да повишим качеството на услугите, които предлагаме.

Научете повече ТУК