X

Младост

image
  • Всички локации
  • bg
  • en
  • Всички локации
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Кариери
    • Управленски екип
    • Новини
    • Партньори
    • Галерия
    • Видеo галерия
    • Пациентите за нас
    • Контакти
  • Дкц Диагностично-консултативен център
    • За ДКЦ
    • Акушерство и гинекология
    • Алергология
    • Гастроентерология
    • Дерматология и венерология
    • Ендокринология
    • Кардиология
    • Клинична лаборатория
    • Клинична патология
    • Клинична хематология
    • Хранене и диететика
    • Клинична психология
    • Лъчелечение
    • Медицинска онкология
    • Неврология
    • Неврохирургия
    • Нефрология
    • Нуклеарна медицина
    • Образна диагностика
    • Общопрактикуващ лекар
    • Ортопедия и травматология
    • Педиатрия
    • Съдова хирургия
    • УНГ
    • Урология
    • Хирургия
  • Болница
    • Клиника по медицинска онкология
    • Отделение по лъчелечение и радиохирургия
    • Клиника по нуклеарна медицина
    • Клиника по образна диагностика
    • Отделение по съдова хирургия
    • Клиника по гастроентерология и хепатология
    • Клинична лаборатория
    • Болнична аптека
  • Лекари
  • Заболявания и лечение
  • Блог
  • Информация за пациента
    • Онлайн услуги
      • Консултация по документи
    • ДАРИТЕЛСКА КАМПАНИЯ COVID-19
    • Център за профилактика и превенция на здравето
    • Договори със застраховатлени компании
    • Информация за пациента
    • Прием в болница
    • Медицински персонал
    • Лечение на чуждестранни граждани
    • Начини на финансиране
    • Политики за опазване на околната среда и здраве и безопасност при работа
    • Предпазване от инфекции
    • Брошури
    • Защита на личните данни
      • Защита на личните данни УМБАЛ
      • Защита на личните данни ДКЦ
      • Корпоративна политика за лични данни
    • Контакти
  • bg
    • 70013127
    • 70013112
    • bg
    • en
  • Онлайн услуги
    • Консултация по документи
  • ДАРИТЕЛСКА КАМПАНИЯ COVID-19
  • Център за профилактика и превенция на здравето
  • Договори със застраховатлени компании
  • Информация за пациента
  • Прием в болница
  • Медицински персонал
  • Лечение на чуждестранни граждани
  • Начини на финансиране
  • Политики за опазване на околната среда и здраве и безопасност при работа
  • Предпазване от инфекции
  • Брошури
  • Защита на личните данни
    • Защита на личните данни УМБАЛ
    • Защита на личните данни ДКЦ
    • Корпоративна политика за лични данни
  • Контакти
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Информация за пациента

  • Онлайн услуги
    • Консултация по документи
  • ДАРИТЕЛСКА КАМПАНИЯ COVID-19
  • Център за профилактика и превенция на здравето
  • Договори със застраховатлени компании
  • Информация за пациента
  • Прием в болница
  • Медицински персонал
  • Лечение на чуждестранни граждани
  • Начини на финансиране
  • Политики за опазване на околната среда и здраве и безопасност при работа
  • Предпазване от инфекции
  • Брошури
  • Защита на личните данни
    • Защита на личните данни УМБАЛ
    • Защита на личните данни ДКЦ
    • Корпоративна политика за лични данни
  • Контакти
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Права на пациента

1. Право на превантивни мерки

Всяко лице има право на подходящи услуги, предпазващи го от заболяване.

2. Право на достъп

Всяко лице има право на достъп до здравни услуги в съответствие със своите здравни нужди. Здравните услуги трябва да гарантират равен достъп за всеки, без каквато и да било дискриминация от гледна точка на финансови ресурси, местоживеене, вид на заболяването или момент на достъпа.

3. Право на информация

Всяко лице има право на достъп до всяка информация във връзка с неговото здравословно състояние, медицинските услуги и начина на тяхното прилагане, както и относно постиженията на научноизследователския прогрес.

4. Право на съгласие

Всяко лице има право на достъп до всяка информация, която може да му позволи да участва активно във вземането на решения за неговото здраве; тази информация е предпоставка за всяка процедура и лечение, включително и за участие в научни изследвания.

5. Право на свободен избор

Всяко лице има право на свободен избор между различни лечения и изпълнители на медицинска помощ на базата на адекватна информация.

6. Право на тайна и конфиденциалност

Всяко лице има право на конфиденциалност по отношение на неговата лична информация, включително информацията за неговото здравословно състояние и за възможните диагностични или терапевтични процедури, както и на защита на личната му тайна по време на извършване на диагностични прегледи, посещения на специалисти и общо медицинско лечение/хирургически намеси. Всяко лице има право на свободен избор между различни лечения и изпълнители на медицинска помощ на базата на адекватна информация.

7. Право на уважение към времето на пациента

Всяко лице има право да получи необходимото му лечение своевременно и в рамките на предварително установен срок. Това право е приложимо на всеки отделен етап на лечение.

8. Право на спазване на стандартите за качество

Всяко лице има право на достъп до висококачествени здравни услуги на основата на определяне и спазване на прецизни стандарти.

9. Право на безопасност

Всяко лице има право на защита от опасности, породени от лошо функциониращи здравни услуги, медицинска небрежност и грешки, както и право на достъп до здравни услуги и лечения, покриващи изискванията за висок стандарт на безопасност.

10. Право на иновации

Всяко лице има право на достъп до иновационни процедури, включително диагностични, в съответствие с международните стандарти, независимо от икономическите или финансовите съображения.

11. Право на избягване на ненужно страдание и болка

Всяко лице има право да избягва, доколкото е възможно, страданието и болката във всяка фаза на заболяването си.

12. Право на индивидуално лечение

Всяко лице има право на диагностични или терапевтични програми за лечение, пригодени колкото е възможно повече към неговите лични потребности.

13. Право на жалване

В случай на понесени вреди всяко лице има право да подаде жалба и да получи отговор или друга обратна информация.

14. Право на обезщетение

Всяко лице има право на достатъчно обезщетение в рамките на разумен срок в случай на понесена физическа, морална или психологическа вреда, причинена от здравни услуги и лечение

Задължения на пациента

Всеки пациент е длъжен:

1. Да се грижи за собственото си здраве и да не застрашава здравето на другите

2. Да спазва установения в лечебното заведение и съответното отделение ред

3. При хоспитализация да предава пари и ценности за съхранение при своите близки. Болницата не носи отговорност за изчезнали вещи и ценности на пациентите

4. Да не пуши в сградата на болницата

5. Да не внася в болничната си стая алкохол, упойващи вещества, лични електроуреди, бързоразвалящи се храни и др.

6. Да пази имуществото на болницата, като при установени щети се задължава да възстанови себестойността им.

Задълженията на пациенти под 18 години се поемат от техните родители, настойници или попечители, или лицата по чл. 162, ал.3 от ЗЗ.


  • Начало
  • Информация за пациента
  • Информация за пациента
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
  • Новини
  • Галерия
  • Контакти
  • Защита на личните данни
  • Бисквитки
  • Процедура за борба с подкупите и корупцията
Следвайте ни:
Copyright © 2020 Acibadem City Clinic
Горе

Онлайн консултация по документи